sâmbătă, 5 noiembrie 2011

mi-ai furat inima...ce ciudat organ e inima asta...cand ti se fura, ramane in acelasi loc...la tine in piept si bate linistita sau plange in taina...
da...ne-am despartit ....ce greu e sa accept situatia asta...o imbratisare, un sarut...fara speranta...o ultima privire...
Cluj- oras aglomerat, prafuit, infrigurat, pustiu fara umbra ta in el.... peste tot indicatoare de Oradea...pe semne ca mi-am gresit destinatia....din primul moment cand am coborat din tren, in gara adormita...ce ciudat suna....urmatorul tren in directia....Oradea pleaca din statie.... cu el pleaca si inima mea...lasandu-ma ca o umbra pe un peron infrigurat, intr-o gara adormita....

Un comentariu:

Lavinia Dance spunea...

inima, ce am fi fara ea? Nu am mai exista si nici n-am mai iubi, am fi fiinte reci.